من وتوپرشین
من وتوپرشین
آنچه شما خواسته اید دراين سايت


یارو کفه دستش میخاره میگه پول داره میاد، گوشش میخاره میگه دارن پشتم حرف میزنن، کفه پاش میخاره میگه پول داره میره، کثیفی بابا جون کثیفی، برو حموم !

++++++++++++++++++

اددا بابا دد

ای ی ی ی

قاقا

ا ا ا ا ا

ببخشید! گوشیم دست بچه بود!

++++++++++++++++++

دیکتاتور کیست؟

.

.

.

دیکتاتور اون بچه 2 سالست که 20 نفر مجبورند به خاطر اون کارتون نگاه کنند!

++++++++++++++++++

وقتی کسی به شما میگه احساس بدبختی میکنه ، به آرامی دستش رو بگیرید ، بغلش کنید و بهش بگید : " ای بابا ، حالا کجاشو دیدی.

++++++++++++++++++

وقتی وارد دلم شدی احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد

ای فلفل!

++++++++++++++++++

مسلمان نیست کسی که روی مودم وایرلسش پسوورد می‌گذارد و همسایه‌اش شب بدون اینترنت می‌خوابد.

++++++++++++++++++

یه پیچ رو هر چقدر سفت کنی ، موقع باز کردن ، همونقدر باید زور بزنی ..

حالا هی منو بپیچون .. به موقش برات دارم.

++++++++++++++++++

همیشه یکی از بزرگترین گره های زندگیم,

گره سیم هدفونم بوده

++++++++++++++++++

گشت ارشاد به دخترا:

دختره کجا میری؟

میرم به آرایشگاه، مو رنگ کنم، فرنچ کنم، برنز کنم، خوشگل بشم بعد میام تو منو بگیر.

++++++++++++++++++

خواستم جونمو فدات کنم ، باخودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!!!
فرستنده : 8566***0939

++++++++++++++++++

تا عشق و امیدت هست نترس / در قلب تو تا شور و صفا هست نترس / هروقت به تو زخم زبان هم بزنند / وقتی که پماد آلفا هست نترس.

++++++++++++++++++

بهترین وام دنیا بوسه است چون هم گرفتنش حال میده هم پس دادنش ( وام میخوای؟)
فرستنده : 0826***0936

++++++++++++++++++

سعی کن تو زندگیت امیدوار باشی هیچوقت حسرت چیزایی رو که نداری نخور مثل عقل ، شعور ، انسانیت ، فهم ، تیپ ، قیافه ...
فرستنده : 9834***0939

++++++++++++++++++

صداتو میخوام نه برای لطافتش برای اینکه روی وانت داد بزنی نون خشکیه!

++++++++++++++++++

مشترک گرامی به علت نداشتن حضور ذهن از سرکار گذاشتن شما معذوریم!!!

++++++++++++++++++

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:اس ام اس سركاري,اس ام اس بامزه, توسط محمدصیرفی